guarantee  در فروشگاه اینترنتی هپتا تمامی محصولات دارای گارانتی هستند.



انواع گارانتی  انواع گارانتی های فروشگاه، به شرح ذیل می باشد:

انواع گارانتی هپتا  گارانتی های شرکتی: شامل گارانتی هایی است که شرکت وارد کننده/توید کننده کالا برای کالای موجود در نظر گرفته است که در قسمت مربوطه در سایت به اطلاع کاربر رسیده است.

انواع گارانتی هپتا  گارانتی هپتا: این گارانتی شامل کالاهایی می شود که از طرف شرکت وارد کننده/تولید کننده شامل گارانتی نمی باشند و سایت هپتا به جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است که شامل گارانتی تست می باشد، بدین صورت که تا 48 ساعت پس از تحویل کالا مشتری کالای خریداری شده را تست کرده و درصورت وجود هرگونه نقصان فنی و عدم کارکرد، هپتا را مطلع نموده و نصبت به تعویض و یا عودت کالا با هماهنگی طرفین اقدام می گردد.

انواع گارانتی هپتا  گارانتی جامع: برای آرامش خاطر هر چه بیشتر شما خریداران محترم، هپتا شرایطی را فراهم نموده تا در صورتی که به هر سبب نارضایتی از خرید احساس کردید با خیال راحت مساله را برطرف سازید. در موارد زیر و با رعایت شرایط قید شده، شما می توانید تا هفت روز کاری محصول خود را تعویض کنید یا حتی پس دهید و پول خرید محصول را بازپس گیرید (این گارانتی بر روی تمامی محصولات فروشگاه اعمال می گردد و در بیانی دیگر مکمل هر دو گارانتی بالا محسوب می گردد):

۱- پشیمانی از محصولی که انتخاب کرده اید: در صورتی که مشتری، از انتخاب محصولی که خریده پشیمان شد، هپتا این امکان را فراهم نموده تا محصول خود را خریداری شده را تعویض کند یا حتی پس دهد.

برای استفاده از این خدمت ضروریست که مشتری محصول را از بسته بندی خود خارج نکرده و هپتا را تا حداکثر هفت روز بعد از دریافت کالا از تصمیم خود آگاه سازد و محصول را برای ما ارسال نماید. هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد، و بعد از اینکه کالا در اختیار هپتا قرار گرفت، پس از برسی محصول(درصورت صحت کالا)، بنا به خواست مشتری، یا تجدید سفارش صورت می گیرد یا مبلغ برای مشتری کارت به کارت می شود. مشتری باید محصول را توسط پست پیشتاز ارسال نماید.

۲- مغایرت محصول ارسال شده با محصول سفارش داده شده: در صورتی که محصول ارسال شده برای مشتری با محصول سفارشی وی مغایر باشد، مثلاً رنگ یا مشخصات فنی آن با سفارش مشتری مغایر باشد مشتری می تواند تا یک هفته بعد از دریافت محصول مراتب مغایرت را به اطلاع هپتا برساند و بعد از هماهنگی محصول را برای تعویض با بسته بندی ایمن و مناسب، به همراه تمامی ملحقات و فاکتور خرید، برای ما ارسال نماید.

توجه نمایید این خدمت در صورتی قابل اجرا می باشد که محصول توسط مشتری استفاده نشده باشد. همچنین در صورتی که مغایرت مورد نظر بدون باز کردن بسته بندی و پلمپ محصول قابل تشخیص باشد، هپتا در صورتی می تواند این خدمت را به شما ارائه دهد که بسته بندی آن دست نخورده (پلمپ) باقی مانده باشد.

درصورت استفاده از این خدمت، هزینه عودت و ارسال مجدد کالا، بر عهده هپتا خواهد بود و روش ارسال بنا به انتخاب هپتا صورت خواهد گرفت.

۳- مشکلات فنی محصول: اکثر کالاهای ارائه شده در هپتا دارای گارانتی شرکتی می باشند که باید از شرکت مربوطه پیگیری گردد ولی برخی کالاهایی که گارانتی شرکتی ندارند در صورت بروز مشکل فنی، مشتری باید مراتب را تا 48 ساعت به اطلاع هپتا رسانده و کالا تعویض یا وجه پرداختی عودت گردد. 

درصورت استفاده از این خدمت، هزینه عودت کالا به عهده مشتری و هزینه ارسال مجدد به عهده هپتا خواهد بود و روش ارسال بنا به انتخاب هپتا صورت خواهد گرفت.

۴- صدمات ناشی از حمل و نقل و ارسال محصول: با توجه به اینکه هپتا از سیستم های بسته بندی و حمل و نقل و ارسال معتبر برای ارسال محصولات استفاده می کند در صورتی که محصول حین حمل و نقل صدمه ای دیده باشد مسئولیت آن بر عهده سیستم حمل و نقل و ارسال می باشد، لذا خواهشمند است هنگام تحویل، محصول را بررسی نمایید و در صورت مشاهده صدمه از دریافت محصول جدا خودداری نمایید و مراتب را به اطلاع هپتا برسانید.



نکات مهم  مشتری باید درصورت استفاده از هر یک از گارانتی های ذکر شده حتما موارد زیر را در نظر داشته باشد:

  • در صورتی که در موارد بالا، روش ارسال پستی ذکر نشده باشد، باید بین مشتری و هپتا توافق صورت گیرد.
  • درصورتی که  توافق بین مشتری و هپتا، بازگشت مبلغ باشد، شماره کارتی که مشتری جهت دریافت وجه به هپتا ارائه می کند باید به نام خودش باشد.
  • درصورتی که توافق بین طرفین بر بازگشت وجه باشد، کارت به کارت با کسر مبلغ کارمزد بانکی صورت می گیرد.