فروشگاه اینترنتی هپتا، همواره مشتری و رضایت وی را مقدم می شمارد و به همین رو صداقت را اولین اصل مشتری مداری قلمداد می کند و از این رو در خصوص اصالت محصولات (اصل یا طرح بودن)، به صراحت در بخش مرتبط اعلام نموده است و همواره محصولات را با منصفانه ترین قیمت عرضه می کند.

خریداگر بعد از خرید از هپتا، متوجه شدید فروشگاهی دیگر دقیقا همان کالا را با قیمتی کمتر ارائه می کند، به ما اطلاع دهید تا پس از تایید، اختلاف قیمت را به طور کامل دریافت کنید.

درخواستجهت درخواست تضمین قیمت شرایط ذیل مدنظر قرار گیرد:

  •  همســــــــــان : محصولات باید از هرنظر، از قبیل ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند. لازم بذکر است این مورد شامل همسانی کامل حتی از نظر اقلام همراه محصول نیز می گردد.
  • فروشگاه‌های معتبر : مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.
  • مــــوجـــــودی : کالا باید در زمان ارائه درخواست به هپتا، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد. (لازم به توضیح است که، برخی فروشندگان بنا به مقاصدی،علی رغم عدم موجودی محصول، آن را موجود اعلام کرده و قیمت کمتری را برای آن درج می کنند. به همین دلیل، فقط قیمت فروشندگان رسمی مدنظر قرار خواهد گرفت؛ یعنی فروشگاه های دارای اینماد)
  • اعمال 9درصد مالیات برارزش افزوده: در صورتی که تقاضای فاکتور رسمی کرده اید، فاکتور فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه نیز باید رسمی و دارای کد اقتصادی و 9% مالیات بر ارزش افزوده باشد.

ثبتچگونه درخواست خود را ارسال کنم؟
اطلاعات لازم جهت ارائه را به یکی از روش های برقراری ارتباز درج شده در سایت، ازلاع رسانی نمایید.

ارسال درخواستتا چه زمانی می توانم درخواست خود را ارسال کنم؟
درخواست مشتری باید حداکثر تا 48 ساعت بعد از ثبت نهایی سفارش، ارسال شود.

بررسیلازم بذکر است بررسی درخواست در اسرع وقت توسط هپتا مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه به سمع و نظر مشتری می رسد.


مشاهدهدر صورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوءاستفاده از این طرح، حق عدم پذیرش درخواست خاطی برای هپتا محفوظ است.