در فروشگاه اینترنتی هپتا تمامی محصولات دارای گارانتی هستند.
انواع گارانتی
انواع گارانتیهای فروشگاه، به شرح ذیل میباشد:
گارانتیهای شرکتی: شامل ضمانتنامه است که شرکت ثالث برای کالا در نظر گرفته است. که در قسمت مربوطه در سایت به اطلاع کاربر رسیده است.
گارانتی هپتا: این ضمانتنامه شامل کالاهایی میشود که از طرف شرکت وارد کننده/تولید کننده شامل گارانتی نمیشوند. و سایت هپتا جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. که شامل گارانتی تست می باشد، بدین صورت که تا 24 ساعت پس از تحویل کالا مشتری کالای خریداری شده را تست میکند. درصورت وجود هرگونه نقصان فنی، هپتا را مطلع مینماید تا نسبت به عودت و تعویض، با هماهنگی طرفین اقدام گردد. ارسال به عهده مشتری و عودت به عهده هپتا می باشد.
گارانتی جامع: جهت رضایت خریداران محترم، شرایطی فراهم گردیدهاست. تا اگر به هر علتی از خرید خود ناراضی بودید به راحتی برطرف گردد. در موارد زیر و با رعایت شرایط قید شده، شما می توانید تا هفت روز کاری محصول خود را تعویض کنید یا حتی پسدهید و پول خرید محصول را بازپس گیرید. (این ضمانتنامه بر روی تمامی محصولات فروشگاه اعمال میگردد و در بیانی دیگر مکمل هر دو گارانتی بالا محسوب میگردد)
شرایط گارانتی جامع:
1.پشیمانی از محصولی که انتخاب کردهاید:
در صورتی که مشتری، از انتخاب محصولی که خریده پشیمان شد، هپتا این امکان را فراهم نموده تا محصول خریداری شده را تعویض کند یا حتی پس دهد.برای استفاده از این خدمت (ضمانت) ضروریست که مشتری محصول را از بسته بندی خود خارج نکرده و هپتا را تا حداکثر هفت روز بعد از دریافت کالا از تصمیم خود آگاه سازد و محصول را برای ما ارسال نماید. هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد. پس از دریافت کالا و بررسی آن توسط هپتا، (درصورت صحت کالا)، بنا به خواست مشتری، ارسال مجدد یا عودت مبلغ انجام میگیرد. مشتری باید محصول را با پست پیشتاز ارسال نماید.
2.مغایرت محصول ارسال شده با محصول سفارش داده شده:
در صورتی که محصول ارسال شده برای مشتری با محصول سفارشی وی مغایر باشد، مثلاً رنگ یا مشخصات فنی آن با سفارش مشتری مغایر باشد مشتری میتواند تا یک هفته بعد از دریافت محصول مراتب مغایرت را به اطلاع هپتا برساند و بعد از هماهنگی محصول را برای تعویض با بسته بندی ایمن و مناسب، به همراه تمامی ملحقات و فاکتور خرید، برای ما ارسال نماید.توجه نمایید این خدمت (ضمانتنامه) در صورتی قابل اجرا است که محصول توسط مشتری استفاده نشده باشد. این خدمت درصورتی قابل ارائه است که بسته بندی آن دست نخورده (پلمپ) باقی مانده باشد.
درصورت استفاده از این خدمت، عودت و ارسال مجدد کالا و انتخاب روش ارسال بر عهده هپتا خواهد بود.
3.مشکلات فنی محصول:
اکثر کالاهای ارائه شده در هپتا دارای گارانتی شرکتی می باشند که باید از شرکت مربوطه پیگیری گردد ولی برخی کالاهایی که گارانتی شرکتی ندارند در صورت بروز مشکل فنی، مشتری باید مراتب را تا 24 ساعت به اطلاع هپتا رسانده تا کالا تعویض یا وجه پرداختی عودت گردد.درصورت استفاده از این خدمت، عودت کالا به عهده مشتری و ارسال مجدد به عهده هپتا است. روش ارسال بنا به انتخاب هپتا صورت خواهد گرفت.
4.صدمات ناشی از حمل و نقل و ارسال محصول:
با توجه به اینکه هپتا از سیستمهای بستهبندی و حملونقل و ارسال معتبر برای ارسال محصولات استفاده می کند در صورتی که محصول حین حمل و نقل صدمه ای دیده باشد مسئولیت آن بر عهده سیستم حملونقل و ارسال میباشد، لذا خواهشمند است هنگام تحویل، محصول را بررسی نمایید و در صورت مشاهده صدمه از دریافت محصول جدا خودداری نمایید و مراتب را به اطلاع هپتا برسانید.
توجـــــــــــــه:
مشتری برای استفاده از هریک از گارانتیها (ضمانتنامه) ذکرشده، باید موارد زیر را در نظر داشته باشد:
- در صورتی که در موارد بالا، روش ارسال پستی ذکر نشده باشد، باید بین مشتری و هپتا توافق صورت گیرد.
- درصورتی که توافق بین دوطرف، بازگشت مبلغ باشد، شماره کارت اعلامی باید به نام خریدار باشد.
- درصورتی که توافق بین طرفین بر بازگشت وجه باشد، کارت به کارت با کسر مبلغ کارمزد بانکی صورت میگیرد.