مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی هپتا برای پیگیری وضعیت سفارش، به پنل کاربری خود مراجعه نمایند. وضعیت سفارش در پنل کاربری قابل رویت است.
اگر سفارش در وضعیت “تکمیل شده” قرار داشت در پنل کاربری کد 24رقمی با عنوان، “کد رهگیری پستی” قرار خواهد گرفت.
رویت کد رهگیری پستی در پنل کاربری، به این معنی است که فروشگاه بسته شما را جهت توزیع به اداره پست تحویل نموده است. (در این صورت پیامکی از سمت فروشگاه هپتا برای شما جهت اطلاع رسانی ارسال خواهد شد)
اگر سفارش شما در وضعیت مذکور قرار داشت، ادامه رهگیری مرسوله از طریق سایت اداره پست از این لینک انجام خواهد شد.
پس از ورود به سایت پست کد رهگیری 24 رقمی را در کادر مربوطه وارد نموده و کلید “اینتر” را فشار دهید.
* راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ از تماس با ما استفاده نمایید.
همچنین میتوانیداز فرم زیر نیز برای استعلام وضعیت سفارش فروشگاه اقدام نمایید.