سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

74050090912

در خدمتیـــــــم

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ - سوالات متداول

پرسش و پاسخ،  شامل سوالات متداول (سوالات پرتکرار) کابران است. این سوالات از تکرار بیشتری برخوردار بوده اند. از همین رو این سوالات را در قالب پرسش و پاسخ برای کاربران جدید گردآوری نموده‌ایم تا در زمان شما صرفه جویی گردد.

* اگر پاسخ سوال خود را در بین گزینه های زیر پیدا نمی‌کنید؟ از تماس با ما استفاده نمایید..

 

1. آیا می‌توانم سفارشم را بصورت پرداخت درمحل ثبت کنم؟

بله، هپتا این امکان را فراهم نموده است که مشتریان عزیز هزینه سفارش را هنگام تحویل درب منزل، به مامور پست پرداخت نمایند، اگر قصد استفاده از آنرا دارید با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

2. آیا می‌توانم سفارشم را از طریق پیام رسان های ایرانی ثبت نمایم؟

بله. فروشگاه اینترنتی هپتا در راستای مشتری مداری و سهولت بخشی به امور، امکان ثبت سفارش از طریق پیام‌رسان های ایرانی “بله” و “ایتا” نیز فراهم نموده است. (لینک‌ها، از طریق صفحه تماس با ما نیز در دسترس هستند.)

3. آیا می‌توانم سفارشم را از طریق واتساپ ثبت نمایم؟

بله. فروشگاه هپتا در راستای مشتری مداری و سهولت بخشی به امور، امکان ثبت سفارش از طریق پیام‌رسان واتساپ نیز فراهم نموده است. (لینک‌ها، از طریق صفحه تماس با ما نیز در دسترس هستند.) با توجه به شرایط اینترنت کشور و تسریع در دریافت پاسخ، پیشنهاد ما استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی یا تماس تلفنی است.

4. آیا می توانم سفارشم را از طریق تلگرام ثبت نمایم؟

بله. فروشگاه هپتا در راستای مشتری مداری و سهولت بخشی به امور، امکان ثبت سفارش از طریق پیام‌رسان تلگرام نیز فراهم نموده است. (لینک‌ها، از طریق صفحه تماس با ما نیز در دسترس هستند.) با توجه به شرایط اینترنت کشور و تسریع در امر پرسش و پاسخ، پیشنهاد ما استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی یا تماس تلفنی است.

5. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. فروشگاه هپتا در راستای مشتری مداری و سهولت بخشی به امور، امکان ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی نیز فراهم نموده است. (شماره های تماس موبایل و دفتر، از طریق صفحه تماس با ما نیز در دسترس هستند.) 0912-740-5009 و 33548607-024

6. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

7. آیا برای خرید از هپتا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

اگر قصد “پرداخت در محل” را دارید، نیازی به ثبت نام نیست و از طریق ” تماس با ما ” درخواست خود را مطرح نمایید. منتهی اگر قصد “پرداخت آنلاین” را دارید، باید در سایت ثبت نام نمایید. بدون ثبت نام، تنها می‌توانید کالا را به سبد خرید خود بیافزایید و جهت ادامه مراحل خرید باید در سایت ثبت نام نمایید. (تا اطلاعات شما اعم از آدرس و … ثبت شود)

8. چگونه می‌‏توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

بعد از ثبت سفارش و پرداخت، وضعیت سفارش خود را در پنل کاربری‌تان مشاهده نمایید. درصورتی که سفارش در وضعیت “تکمیل شده” قرار داشت به این معنی است که بسته شما جهت توزیع، تحویل اداره پست گردیده است. در پنل کاربری کد 24رقمی با عنوان، “کد رهگیری پستی” قرار خواهد گرفت. کد رهگیری را دریافت و از طریق سایت اداره پست استعلام نمایید. اطلاعات تکمیلی را از ” پیگیری سفارش “مطالعه نمایید. (لینک زیر) https://heptashop.ir/order_tracking

9. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

ویرایش مشخصات کاربری امکان دارد. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

10. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. ایمیل‌های ارسالی به حساب‏‌های کاربری gmail گاها در پوشه spam قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

11. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول