پرسش و پاسخ
چطور میتوانم سفارشم را بصورت پرداخت درمحل ثبت کنم؟
هپتا این امکان را فراهم نموده است که مشتریان عزیز هزینه سفارش را هنگام تحویل درب منزل، به مامور پست پرداخت نمایند، اگر قصد استفاده از آنرا دارید با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید
آیا میتوانم سفارشم را از طریق واتساپ ثبت نمایم؟
بله در فروشگاه اینترنتی هپتا جهت مشتری مداری و سهولت در ثبت سفارش امکان ثبت سفارش از طریق واتساپ نیز فراهم شده است. (منتهی با توجه به شرایط اینترنت حال حاضر، از سفارش آنلاین یا تلفنی استفاده نمایید)
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله در فروشگاه اینترنتی هپتا جهت مشتری مداری و سهولت در ثبت سفارش امکان ثبت سفارش تلفنی نیز مهیا میباشد.
آیا برای خرید از هپتا، حتما باید در سایت عضو باشم؟
اگر قصد پرداخت آنلاین دارید، بله باید در سایت عضو شوید، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
منتهی اگر قصد "پرداخت در محل" دارید، نیازی به ثبت نام نیست و باید با پشتیبانی تماس حاص نمایید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با پشتیبانی تماس حاص نمایید یا از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد را از صفحه مربوطه استعلام نمایید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.